Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreer.    Wachtwoord verloren?

Google Earth verschijnt niet in Route view
(1 bekijkt) (1) Gast
Ga naar onderkantPagina: 1
TOPIC: Google Earth verschijnt niet in Route view
Google Earth verschijnt niet in Route view 7 maanden, 1 Week geleden reputatie: 0
Ik heb SportTracks geïnstalleerd op een 64bits Windows Vista-PC maar krijg Google Earth niet geladen in Route view. Oude- of nieuwe versie sportTracks maakt niet uit.
Op de amerikaanse side stond een koppeling die helaas niet meer bestaat. (www.zonefivesoftware.com/SportTracks/Client/MapURL.xml).
Iemand een idee??
Running Wout
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re: Google Earth verschijnt niet in Route view 7 maanden, 1 Week geleden reputatie: 1
Ik heb ST geinstalleerd gehad op een Vista 32 bit en had daar geen problemen. Het lijkt me dat het niet te maken heeft met de 64 bit versie. In feite wordt er alleen een map aangeroepen via een service; dat staat los van het besturingssysteem.

Kan je een omschrijven welke handelingen je verricht om tot de kaart te komen. Lukt het wel om andere kaartdata te laden?
Onder de map documents and settings staan (meen ik) de cache bestanden van Google Earth. St slaat die daar op zodat niet steeds alle bestanden via internet gedownload hoeven te worden. Verwijderen van die cache bestanden wil ook nog wel eens helpen.

De exacte locatie van de bestanden is: C:\Users\All Users\ZoneFiveSoftware\SportTracks\2.0\Web Files\MapTiles\Satellite
Marathon
Administrator
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Laatste bewerking: 31/01/2010 12:53 Door Marathon.
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Ga naar bovenkantPagina: 1